Prisustvo srpskih prehrambenih kompanija na prestižnom SIAL sajmu u Parizu predstavlja značajan korak u promovisanju domaće industrije hrane na međunarodnom tržištu. Ovaj događaj pruža priliku za prezentaciju kvalitetnih proizvoda i uspostavljanje novih poslovnih veza.
Srpske kompanije na SIAL sajmu: Impresivno predstavljanje
Privredna komora Srbije (PKS) objavila je da će čak 36 domaćih kompanija uzeti učešće na jednom od najznačajnijih svetskih sajmova prehrambene industrije - SIAL. Ovaj prestižni događaj održava se u Parizu od 19. do 23. oktobra, okupljajući proizvođače hrane iz celog sveta.
Srpski izlagači će imati priliku da predstave svoje proizvodne i izvozne kapacitete u okviru dva nacionalna paviljona. Prvi paviljon biće posvećen prezentaciji gotovih prehrambenih proizvoda, dok će drugi biti specijalizovan za smrznute namirnice. Ova podela omogućava posetiocima da lakše pronađu proizvode koji ih interesuju i pruža sveobuhvatan uvid u raznovrsnost srpske prehrambene industrije.
Raznovrsnost i kvalitet srpske prehrambene ponude
Zorana Delić, predstavnica Centra PKS za organizaciju sajmova, izrazila je optimizam u pogledu interesovanja za srpske proizvode. Ona je istakla da se očekuje veliki priliv posetilaca, potencijalnih kupaca i poslovnih partnera, privučenih širokim asortimanom kvalitetnih proizvoda.
Među proizvodima koji će biti predstavljeni na sajmu nalaze se:
- Smrznuto voće i povrće
- Smrznute torte i kolači
- Nisko kalorični džemovi
- Voćni namazi sa 100% sadržajem voća
- Organski proizvodi
- Sokovi i med
- Sušeno i čokoladirano voće
- Konditorski proizvodi
- Dečja hrana
Ova raznovrsna ponuda odražava bogatstvo srpske prehrambene industrije i njen potencijal za zadovoljavanje različitih ukusa i potreba potrošača širom sveta.
Strateški značaj francuskog tržišta
PKS naglašava stratešku važnost francuskog tržišta za srpske privrednike. Sa populacijom od približno 67 miliona stanovnika, Francuska ne predstavlja samo značajno tržište samo po sebi, već i svojevrsnu kapiju ka zemljama Severne Afrike. Ovo otvara mogućnost za proširenje izvoznih aktivnosti srpskih kompanija na nova, perspektivna tržišta.
Učešće na SIAL sajmu, koji se održava svake druge godine, pruža srpskim kompanijama priliku da se predstave u društvu preko 7.500 izlagača iz 127 zemalja. Sa očekivanih više od 285.000 stručnih posetilaca, ovaj događaj predstavlja idealnu platformu za uspostavljanje novih poslovnih kontakata i proširenje tržišnog udela.
Značaj SIAL sajma za globalnu prehrambenu industriju
SIAL sajam je poznat po predstavljanju najnovijih trendova u prehrambenoj industriji. Sa preko 400.000 visokokvalitetnih proizvoda na jednom mestu, ovaj događaj pruža jedinstvenu priliku za uvid u inovacije i buduće pravce razvoja globalne prehrambene scene.
Učešće srpskih kompanija na ovakvom prestižnom događaju ne samo da podiže vidljivost domaćih proizvoda na međunarodnom tržištu, već i doprinosi unapređenju standarda kvaliteta i inovativnosti u domaćoj prehrambenoj industriji.
U zaključku, prisustvo srpskih kompanija na SIAL sajmu u Parizu predstavlja značajan korak u promociji domaće prehrambene industrije na globalnom nivou. Ovo učešće otvara nove mogućnosti za izvoz, unapređenje kvaliteta proizvoda i jačanje konkurentnosti srpskih proizvođača hrane na međunarodnom tržištu.