Izvor: Biznis.rs | Foto: Biznis.rs

Renault Grupa i Emil Frey: Novo partnerstvo u distribuciji

U okviru značajne reorganizacije poslovanja, Renault Grupa i Emil Frey Grupa su postigle dogovor o preuzimanju distribucije Renault vozila u Srbiji. Ova saradnja označava prekretnicu u automobilskoj industriji na srpskom tržištu i obećava unapređenje efikasnosti i zadovoljstva kupaca.

Novi igrači na srpskom automobilskom tržištu

Emil Frey Grupa, švajcarski holding sa značajnim prisustvom u Evropi, proširuje svoje poslovanje u Srbiji. Kompanija već upravlja sa dve podružnice u zemlji: Star Import i Emil Frey Auto Centar. Star Import je generalni distributer za brendove kao što su Mercedes-Benz, Smart, Setra i Fuso, ne samo u Srbiji, već i u Crnoj Gori, Bosni i Hercegovini i Albaniji. S druge strane, Emil Frey Auto Centar funkcioniše kao maloprodajni i servisni centar za ove prestižne automobilske marke.

Novi model poslovanja, koji je rezultat detaljne analize tržišnih udela, planira se implementirati od septembra 2023. godine. Ova tranzicija označava značajan korak u evoluciji automobilske distribucije u regionu.

Strateško partnerstvo za jačanje pozicije Renaulta

Filip Biro (Philippe Buros), viši potpredsednik za prodaju, marketing i usluge Grupe Renault, izrazio je optimizam povodom ovog partnerstva. On ističe: "Renaulation, naša ambiciozna strategija transformacije, dobija snažnog saveznika u Srbiji zahvaljujući ovom ugovoru." Biro naglašava da je Emil Frey izabran zbog svog obimnog iskustva kao uvoznik i već uspostavljenog partnerstva sa Grupom Renault u maloprodaji.

Ovaj strateški potez ima za cilj da ojača poziciju Grupe Renault na lokalnom nivou. Efikasan model poslovanja koji se uvodi podržava ne samo komercijalne ambicije kompanije, već i stavlja snažan naglasak na zadovoljstvo kupaca, što je ključni faktor uspeha u današnjoj konkurentnoj automobilskoj industriji.

Emil Frey Grupa: Novi distributer Renault i Dacia vozila

Gerhard Schuermann, glavni izvršni direktor Grupe Emil Frey, izrazio je entuzijazam povodom novog partnerstva. On je naglasio: "Ponosni smo što postajemo partner Renault i Dacia brendova u distribuciji njihovog asortimana proizvoda u Srbiji." Schuermann je posebno istakao bogatu liniju visokotehnoloških električnih vozila Grupe Renault, što ukazuje na fokus na inovacije i održivu mobilnost.

Emil Frey Grupa planira da nastavi uspešan put organizacije distribucije Renaulta, dodajući svoju dugogodišnju stručnost stečenu na srpskom tržištu. Kompanija se raduje daljem razvoju poslovanja u saradnji sa lokalnom distributivnom mrežom, što obećava sinergiju iskustva i inovacija.

Renaulation: Transformacija poslovnog modela Renaulta

"Renaulation" plan, uspostavljen početkom 2021. godine, predstavlja sveobuhvatnu transformaciju poslovnog modela Renault brenda. Ovaj ambiciozni plan ima za cilj da donese nove vrednosti poznatom brendu kroz duboku reorganizaciju poslovanja.

Ključni aspekti Renaulation plana uključuju:

  • Unapređenje tehnoloških rešenja u procesu proizvodnje
  • Fokus na iskorišćavanje punog potencijala kompanije
  • Stvaranje zdravih i stabilnih osnova za dugoročni rast
  • Povećanje efikasnosti kroz tehnološki naprednu proizvodnju
  • Prilagođavanje proizvodnje zahtevima savremenih kupaca

Ovaj plan transformacije predviđa da će efikasnost biti ključni faktor uspeha. To podrazumeva implementaciju naprednih tehnoloških rešenja u proizvodnji, što će rezultirati konkurentnijim proizvodima koji bolje odgovaraju potrebama i očekivanjima kupaca.

Uticaj na srpsko automobilsko tržište

Partnerstvo između Renault Grupe i Emil Frey Grupe obećava značajne promene na srpskom automobilskom tržištu. Očekuje se da će ova saradnja dovesti do:

  1. Poboljšane dostupnosti Renault i Dacia vozila
  2. Unapređenog korisničkog iskustva za kupce
  3. Efikasnije distribucije i servisa
  4. Povećane konkurentnosti u segmentu električnih vozila

Ova strateška odluka takođe reflektuje šire trendove u automobilskoj industriji, uključujući fokus na elektrifikaciju i digitalizaciju. Srpski potrošači mogu očekivati proširenu ponudu inovativnih i ekološki prihvatljivih vozila, kao i unapređene usluge prodaje i post-prodaje.

U zaključku, partnerstvo između Renault Grupe i Emil Frey Grupe označava novu eru u distribuciji automobila u Srbiji. Ova saradnja obećava da će doneti inovacije, efikasnost i poboljšano korisničko iskustvo na srpsko tržište, istovremeno podržavajući ambiciozne ciljeve Renault-ovog Renaulation plana. Kako se približava septembar 2023. godine, očekuje se da će ova transformacija doneti značajne koristi kako za kompanije, tako i za potrošače na srpskom automobilskom tržištu.