Izvor: Biznis.rs | Foto: Shutterstock

Notino: Evropski gigant kozmetike ulazi na srpsko tržište

Evropsko tržište kozmetike doživljava značajnu promenu sa najavom ulaska Notino, vodećeg prodavca parfema i kozmetike, na srpsko maloprodajno tržište. Ova vest označava potencijalno transformaciju lokalnog tržišta kozmetike i parfema.

Notino: Novi igrač na srpskom tržištu kozmetike

Notino, kompanija poreklom iz Češke, nedavno je registrovana u Srbiji, što nagoveštava skori početak poslovanja na našem tržištu. Međutim, precizni detalji o vremenu zvaničnog otvaranja još uvek nisu objavljeni, stvarajući atmosferu iščekivanja među potrošačima i konkurencijom.

Ova ekspanzija dolazi u trenutku kada Notino beleži impresivne rezultate na evropskom nivou. Kompanija trenutno posluje u čak 27 evropskih zemalja, što svedoči o njenoj snažnoj prisutnosti i uticaju na kontinentu. Prema najnovijim finansijskim izveštajima, Notino je ostvario rekordni promet od preko milijardu evra, što ga pozicionira kao jednog od lidera u industriji.

Impresivan rast i dometi Notino-a

Notino-ov rast nije ograničen samo na finansijske pokazatelje. U 2023. godini, kompanija je demonstrirala svoju logističku moć isporukom približno 26 miliona paketa, što je rezultiralo distribucijom gotovo 75 miliona proizvoda krajnjim korisnicima. Ovi brojevi ilustruju ne samo obim poslovanja, već i poverenje koje potrošači širom Evrope imaju u Notino brend.

Posebno je zanimljiv podatak o rastu prodaje u pojedinim zemljama. Estonija prednjači sa neverovatnim porastom od 108%, dok Švajcarska sledi sa impresivnih 82%. Ovi podaci ukazuju na Notino-ovu sposobnost da se prilagodi različitim tržištima i zadovolji raznolike potrebe potrošača.

Širok asortiman i multiplatformski pristup

Jedna od ključnih prednosti Notino-a je njegov bogat asortiman. Kroz svoje online prodavnice, kompanija nudi preko 100.000 artikala u kategoriji parfema i kozmetike. Ovakva raznovrsnost omogućava kupcima da pronađu sve - od najpopularnijih brendova do ekskluzivnih i nišnih proizvoda.

Pored online prisustva, Notino je razvio i mrežu fizičkih prodavnica u nekoliko evropskih zemalja. Trenutno, ove prodavnice su prisutne u Češkoj, Poljskoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumuniji i Bugarskoj. Ovaj omnichannel pristup omogućava kompaniji da pruži personalizovano iskustvo kupovine i dodatno učvrsti svoju poziciju na tržištu.

Logistička infrastruktura kao ključ uspeha

Da bi podržao svoj rapidni rast, Notino kontinuirano ulaže u svoju logističku infrastrukturu. U periodu od nešto više od godinu dana, kompanija je otvorila dva nova logistička centra. Ova ekspanzija logističkih kapaciteta je ključna za održavanje efikasnosti u isporuci i zadovoljstva kupaca, posebno s obzirom na ogroman obim poslovanja koji Notino ostvaruje.

Osnovana 2004. godine, Notino je za manje od dve decenije izrasla u jednog od vodećih igrača na evropskom tržištu kozmetike i parfema. Njen ulazak na srpsko tržište mogao bi doneti nove standarde u online prodaji kozmetike, širi izbor proizvoda i potencijalno konkurentnije cene za potrošače.

U zaključku, Notino-ov dolazak na srpsko tržište predstavlja značajan događaj za lokalnu kozmetičku industriju. Sa svojim impresivnim evropskim prisustvom, širokim asortimanom i dokazanim poslovnim modelom, Notino ima potencijal da značajno utiče na način na koji srpski potrošači kupuju parfeme i kozmetiku.