Kompanija Nestlé Srbija napravila je značajan korak u unapređenju svoje proizvodnje, otvorivši novu liniju za Thomy proizvode u fabrici u Surčinu. Ova investicija ne samo da povećava proizvodni kapacitet, već i naglašava posvećenost kompanije lokalnom tržištu i održivom razvoju.
Unapređenje proizvodnje Thomy proizvoda
Nova proizvodna linija, koja je svečano otvorena uz prisustvo košarkaškog asa Bogdana Bogdanovića, predstavlja značajan napredak u efikasnosti proizvodnje. Ova potpuno automatizovana linija za punjenje dojpak kesica, pakovanje kutija i paletiziranje ima dva i po puta veći kapacitet u poređenju sa prethodnom. Sada je moguće proizvesti približno 100 kesica u minuti, što je značajno povećanje u odnosu na ranijih 40.
Renata Matusinović, izvršna direktorka kategorije hrane za Nestlé jugoistočni evropski region, naglasila je važnost ove investicije: "Nova linija nije samo ulaganje u proizvodnju, već i odraz naše posvećenosti lokalnoj zajednici i očuvanju resursa za buduće generacije. Thomy proizvodi simbolizuju tu posvećenost, koristeći lokalne sastojke i oslanjajući se na predan rad naših partnera."
Izvoz i tržišno širenje
Zahvaljujući povećanom kapacitetu proizvodnje, Thomy proizvodi iz Surčina biće prisutni na još većem broju evropskih tržišta. Ovo širenje ne samo da jača poziciju Nestlé Srbija na međunarodnom tržištu, već i doprinosi ukupnom izvozu srpske prehrambene industrije. Kompanija time potvrđuje svoju ulogu u modernizaciji domaće proizvodnje hrane i jačanju ekonomskih veza sa drugim evropskim zemljama.
Fokus na održivost i lokalnu saradnju
Nestlé Srbija ne zaustavlja se samo na povećanju proizvodnje, već stavlja snažan akcenat na održivost. Nova linija koristiće foliju namenjenu za reciklažu, što je u skladu sa globalnim naporima kompanije za smanjenje uticaja na životnu sredinu. Dodatno, Nestlé sprovodi program regenerativne poljoprivrede u Srbiji od 2021. godine, blisko sarađujući sa lokalnim dobavljačima.
Ovaj program, u koji će do kraja 2024. godine biti uloženo skoro milion evra, obuhvata oko 6.400 hektara srpskih oranica. Primenjuju se prakse poput plitkog oranja, pošumljavanja, korišćenja organskog đubriva i sadnje pokrovnih useva. Ove metode ne samo da pomažu u očuvanju plodnosti zemljišta i biodiverziteta, već i doprinose smanjenju emisije gasova sa efektom staklene bašte.
Saradnja sa lokalnim sportskim zvezdama
Kao deo marketinške strategije i povezivanja sa lokalnom zajednicom, Nestlé Srbija sarađuje sa poznatim sportistima. Bogdan Bogdanović, kapiten košarkaške reprezentacije Srbije i Thomy ambasador, učestvovao je u svečanom otvaranju nove proizvodne linije. Njegov lik i potpis nalaze se na kesicama Thomy majoneza, što dodatno pojačava vezu između brenda i srpskih potrošača.
Bogdanović je tom prilikom naglasio da se uspeh gradi kroz saradnju i kvalitet, bilo da je reč o sportskoj karijeri ili proizvodnji hrane. Ova saradnja ne samo da povećava vidljivost brenda, već i promoviše vrednosti timskog rada i izvrsnosti koje su važne i u sportu i u poslovnom svetu.
U zaključku, nova proizvodna linija za Thomy proizvode u Surčinu predstavlja značajan korak napred za Nestlé Srbiju. Ova investicija ne samo da povećava proizvodni kapacitet i izvozni potencijal, već i naglašava posvećenost kompanije održivom razvoju, lokalnoj saradnji i unapređenju srpske prehrambene industrije.