Izvor: Biznis.rs | Foto: Biznis.rs

Miller Grupa otvara prve WH Smith prodavnice u Srbiji

Miller Grupa sprema se da unese revoluciju u maloprodajni sektor Srbije otvaranjem prvih WH Smith prodavnica na beogradskom aerodromu Nikola Tesla. Ovaj potez označava značajan korak u širenju međunarodnog brenda na srpskom tržištu.

Dolazak WH Smith prodavnica u Srbiju

Prema najnovijim informacijama koje je Miller Grupa podelila sa portalom Retail Serbia, prvi maloprodajni objekti ovog renomiranog brenda pojaviće se na aerodromu Nikola Tesla tokom novembra i decembra ove godine. Ovo predstavlja početak ambicioznog plana ekspanzije, koji uključuje otvaranje i trećeg objekta na istoj lokaciji već u januaru naredne godine.

Predstavnici Miller Grupe naglašavaju da je ovo tek prva faza njihovog ulaska na srpsko tržište, fokusirajući se isključivo na aerodrom Nikola Tesla. Međutim, ostaju uzdržani u pogledu detalja o budućim fazama širenja, ostavljajući prostor za spekulacije o potencijalnim novim lokacijama u zemlji.

O WH Smith i Miller Grupi

WH Smith, britanska kompanija sa dugom tradicijom, osnovana je davne 1792. godine u Londonu. Danas, ova globalna maloprodajna mreža posluje u više od 30 zemalja širom sveta, zapošljavajući približno 14.000 radnika. Njihove prodavnice strateški su pozicionirane na ključnim lokacijama visokog prometa, uključujući aerodrome, železničke stanice, autoputeve, poslovne centre i centralne gradske zone.

Miller Grupa, sa sedištem na Malti, deluje kao ekskluzivni partner i nosilac licence za WH Smith na nekoliko tržišta. Ova saradnja omogućava ekspanziju britanskog brenda na nova, perspektivna tržišta poput Srbije.

Jedinstveni koncept Travel Retail formata

Travel Retail format WH Smith prodavnica predstavlja inovativni koncept maloprodaje prilagođen potrebama savremenih putnika. Ovaj format nudi širok asortiman proizvoda, uključujući:

  • Raznovrsnu ponudu hrane i pića
  • Ekskluzivne slatkiše
  • Digitalne dodatke i gadžete
  • Bogat izbor časopisa i knjiga

Uspeh ovog formata potvrđen je impresivnom mrežom od preko 580 lokacija samo u Velikoj Britaniji. Dodatno, WHS je uspostavio snažno prisustvo i u Severnoj Americi, kao i u ostatku sveta, sa po približno 320 prodajnih mesta na svakom od ovih tržišta.

Uticaj na srpsko tržište maloprodaje

Dolazak WH Smith prodavnica u Srbiju mogao bi značajno uticati na lokalno tržište maloprodaje, posebno u segmentu putničke maloprodaje. Ovaj move će verovatno podstaći konkurenciju i podići standarde usluge na aerodromu Nikola Tesla, pružajući putnicima širi izbor i kvalitetnije proizvode.

Očekuje se da će Travel Retail format WH Smith-a biti posebno atraktivan za međunarodne putnike, ali i za domaće potrošače koji cene kvalitet i raznovrsnost ponude. Ovo bi moglo dovesti do povećanja prihoda od maloprodaje na aerodromu i potencijalno inspirisati slične koncepte na drugim prometnim lokacijama u Srbiji.

U zaključku, najava otvaranja prvih WH Smith prodavnica u Srbiji predstavlja uzbudljiv razvoj događaja za domaće tržište maloprodaje. Ova ekspanzija ne samo da obogaćuje ponudu na aerodromu Nikola Tesla, već i postavlja nove standarde u sektoru putničke maloprodaje u zemlji.