Kompanija JYSK je nedavno napravila značajan korak u svom poslovnom razvoju otvaranjem Business-to-Business (B2B) kancelarije u Srbiji. Ovaj potez označava novu eru u poslovanju kompanije, sa fokusom na ključne sektore i unapređenje usluga za poslovne klijente.
Strateško proširenje JYSK-a na B2B tržište
Otvaranje B2B kancelarije u Srbiji predstavlja strateški potez kompanije JYSK ka proširenju svog tržišnog udela. Glavni fokus novog sektora biće na oblastima kao što su turizam, HoReCa (hoteli, restorani, kafići), javni kupci, poslovni prostori i poslovanje sa nekretninama. Ova inicijativa ima za cilj da pruži specijalizovanu podršku i rešenja za specifične zahteve klijenata u ovim sektorima.
Lana Barković, B2B menadžerka kompanije JYSK za Srbiju, Hrvatsku i Sloveniju, ističe da je glavni cilj novog sektora povećanje prodaje kroz različite kanale. To uključuje tradicionalne prodavnice, online platforme i projektnu prodaju. Strategija obuhvata povećanje prisutnosti u fizičkim radnjama, intenziviranje marketinških aktivnosti i razvijanje saradnje sa strateškim partnerima.
Jedinstvena pozicija JYSK-a na tržištu
JYSK se pozicionira kao idealan partner za širok spektar klijenata, od malih iznajmljivača do velikih hotelskih lanaca i poslovnih prostora. Kompanija nudi konkurentne cene, posebne B2B popuste i sveobuhvatnu podršku kupcima. Ono što JYSK izdvaja na tržištu je njegova rasprostranjena mreža prodavnica, koja omogućava klijentima da lično vide, osete i isprobaju proizvode pre kupovine.
Sa više od 40 godina iskustva u maloprodajnom sektoru i asortimanom od preko 10.000 proizvoda, JYSK je prepoznao svoju jedinstvenu prednost na tržištu. Ova široka ponuda proizvoda može se primeniti u različitim poslovnim kontekstima, što JYSK čini atraktivnim partnerom za kompanije koje traže rešenja za opremanje prostora.
Dugoročni uticaj B2B sektora na poslovanje JYSK-a
Očekuje se da će B2B sektor značajno doprineti ukupnom poslovanju kompanije JYSK. Ovaj novi pravac će povećati vidljivost brenda i omogućiti fokusiraniji pristup prodaji poslovnim kupcima u trgovinama. Time se otvara put za dugoročni rast i razvoj kompanije na srpskom tržištu.
JYSK-ova istorija uspešnog poslovanja datira od 1979. godine, kada je otvorena prva prodavnica u Danskoj. Danas, ova kompanija posluje u čak 48 zemalja, sa impresivnom mrežom od preko 3.200 prodavnica i online prodavnica. Nedavno otvaranje 43. prodavnice u Srbiji svedoči o kontinuiranom rastu i ekspanziji kompanije na lokalnom tržištu.
Otvaranje B2B kancelarije u Srbiji predstavlja ključni korak u evoluciji JYSK-a na ovom tržištu. Ovaj potez ne samo da će proširiti poslovanje kompanije, već će i pružiti vredna rešenja za opremanje prostora širokom spektru poslovnih klijenata. Sa svojom bogatom istorijom, širokim asortimanom i posvećenošću kvalitetnoj usluzi, JYSK je dobro pozicioniran da postane vodeći B2B partner u sektoru opremanja prostora u Srbiji.