Izvor: Biznis.rs | Foto: Shutterstock

Ekskluzivno predstavljanje novih egzotičnih kafa u MOL-u

Kompanija MOL je obeležila Svetski dan kafe ekskluzivnim događajem koji je predstavio nove, egzotične kafe u njihovoj Fresh Corner ponudi. Ovaj događaj, nazvan "Od plantaže do šoljice", omogućio je gostima da dožive bogat ukus i arome vrhunskih kafa u ambijentu inspirisanom Brazilom.

Nove egzotične kafe u MOL-ovom asortimanu

MOL je proširio svoj asortiman kafa, uvodeći dva nova specijalna blenda. Prvi je 100% arabika iz Brazila, poreklom iz regiona Minas Žerais, poznatog po izuzetnom kvalitetu kafe. Ova arabika se ističe bogatim profilom ukusa, sa izraženim notama slatke mlečne čokolade, sveže pečenih badema, marcipana i kremastog karamela.

Drugi novitet je sofisticirana mešavina koja se sastoji od 80% arabike i 20% robuste. Ovaj blend donosi kompleksnost ukusa sa primesama čokolade, kakaoa, karamela i pečenog lešnika. Posebno je pogodan za pripremu napitaka na bazi espresa, poput latea i kapućina, pružajući intenzivan i aromatičan doživljaj.

Inovacije u proizvodnji i kontroli kvaliteta

MOL je učinio značajan korak napred osnivanjem Roaster fabrike, gde se prži sveža kafa koristeći najsavremenije italijanske mašine. Cilj ove inovacije je da se obezbedi konzistentan kvalitet kafe u svim zemljama MOL Grupe, omogućavajući putnicima da uživaju u istom vrhunskom ukusu gde god da se nalaze.

Biljana Mališić Jut, direktorka maloprodaje MOL Serbia, naglasila je posvećenost kompanije inovacijama i zadovoljavanju potreba korisnika: "Uvođenjem MOL Move aplikacije poboljšali smo celokupno korisničko iskustvo, a sada, sa novim specijalitetima u našem Fresh Corner asortimanu, svaka pauza za kafu postaje nezaboravno iskustvo."

Stručnost iza novih kafa

Razvoj novih kafa vodila je Anita Nagy-Bertók, barista sa više od 20 godina iskustva u industriji kafe. Kao sertifikovani senzorni i vizuelni sudija za Svetske događaje o kafi, Anita je odigrala ključnu ulogu u kreiranju ovih blendova. Njen rad je uključivao saradnju sa preko 2.000 kupaca iz šest zemalja, kroz opsežna testiranja i unapređenja, čime je osiguran visok kvalitet i zadovoljstvo korisnika.

Impresivne statistike konzumacije kafe

MOL Grupa beleži izuzetne rezultate u prodaji kafe. U prvih osam meseci 2024. godine, u okviru njihove mreže popijeno je približno 40 miliona šoljica kafe, što je ekvivalentno 120 šoljica svakog minuta. Ovi podaci svedoče o popularnosti MOL-ovih kafa i opravdavaju ulaganja kompanije u unapređenje kvaliteta i proširenje asortimana.

U zaključku, MOL-ovo predstavljanje novih egzotičnih kafa pokazuje posvećenost kompanije kvalitetu i inovacijama u industriji kafe. Kroz pažljiv odabir zrna, stručnu pripremu i stroge kontrole kvaliteta, MOL osigurava da svaka šoljica kafe pruža jedinstveno i zadovoljavajuće iskustvo svojim korisnicima.