Izvor: Biznis.rs | Foto: Shutterstock

BYD postavlja rekord u prodaji električnih vozila

Kineski gigant u proizvodnji električnih vozila, BYD, postigao je izuzetan uspeh u septembru, postavivši novi rekord u mesečnim isporukama. Ova vest označava prekretnicu u industriji električnih vozila i ukazuje na rastuću dominaciju kineskih proizvođača na globalnom tržištu automobilske industrije.

Rekordan mesec za BYD

BYD, što je skraćenica za "Build Your Dreams", ostvario je impresivan rezultat prodavši više od 400.000 vozila u septembru, što predstavlja prvi put da je kompanija premašila ovaj prag. Preciznije, ukupna prodaja putničkih vozila prošlog meseca dostigla je 417.603 jedinice, prema zvaničnom saopštenju kompanije objavljenom u utorak.

Od tog broja, 164.956 jedinica čine potpuno električni automobili, dok 252.647 otpada na plug-in hibridne modele. Ovi podaci, koje je preneo Bloomberg, pokazuju impresivan rast od približno 46% u poređenju sa istim periodom prethodne godine, što jasno ukazuje na snažan uzlazni trend prodaje BYD-ovih vozila.

Dominacija na domaćem i proboj na strana tržišta

BYD ne samo da dominira na svom domaćem tržištu u Kini, već sve više širi svoje poslovanje i na međunarodnom nivou. Od ukupnog broja isporučenih vozila u septembru, više od 33.000 jedinica prodato je van granica Kine, što svedoči o rastućoj globalnoj popularnosti ovog brenda.

Kumulativno gledano, od početka godine do danas, BYD je uspeo da proda impozantnih 2,75 miliona vozila. Sa još tri puna meseca do kraja godine, kompanija je na dobrom putu da dostigne, pa čak i premaši, svoj ambiciozni godišnji cilj od četiri miliona prodatih jedinica.

Faktori koji doprinose uspehu

Nekoliko faktora ide u prilog BYD-u u nastojanju da ostvari svoj cilj. Najpre, praznik Zlatne nedelje u Kini, koji tradicionalno donosi povećanu potrošnju, tek je počeo. Zatim sledi božićna sezona, koja takođe obično rezultira povećanom prodajom.

Dodatno, nedavna najava kineske vlade o nizu ekonomskih podsticajnih mera usmerenih ka povećanju raspoloživog dohotka građana mogla bi značajno doprineti snažnom završetku godine za BYD. Ove mere bi mogle podstaći potrošače da se odluče za kupovinu novih vozila, posebno onih sa alternativnim pogonima.

BYD kao lider na kineskom tržištu automobila

BYD je već etabliran kao najprodavaniji kineski brend automobila, a ovi najnoviji rezultati samo učvršćuju njegovu poziciju. Kompanija je uspela da nadmaši mnoge tradicionalne proizvođače automobila, kako domaće tako i strane, zahvaljujući svojoj fokusiranosti na električna i hibridna vozila.

Uspeh BYD-a nije ograničen samo na prodajne brojke. Kompanija kontinuirano ulaže u istraživanje i razvoj, unapređujući tehnologiju baterija i električnih pogona. Ova strategija ne samo da osigurava konkurentnost na tržištu, već i pozicionira BYD kao lidera u tranziciji ka održivoj mobilnosti.

U zaključku, septembarski rekord BYD-a u prodaji i isporukama vozila predstavlja značajan milestone ne samo za kompaniju, već i za celokupnu industriju električnih vozila. Sa kontinuiranim rastom na domaćem tržištu i sve većim prodorom na međunarodna tržišta, BYD se pozicionira kao globalni lider u proizvodnji i prodaji električnih automobila, postavljajući nove standarde u industriji.